https://docs.google.com/document/d/1pV0Sng-Jd-s9hoOdzm7KF43Jcb4nMdxGJBBHlAdF-y4/edit?usp=sharing
АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ Вучні павінны: п р а в і л ь н а ў ж ы в а ц ь тэрміны і в ы к а р ы с т о ў в а ц ь п а н я ц ц і: ступень ліку з натуральным паказчыкам; с тупень ліку з цэлым паказчыкам; аснова ступені, паказчык ступені; стандартны выгляд ліку; в е д а ц ь: азначэнне ступені з натуральным і цэлым паказчыкамі; уласцівасці ступеней з натуральным і цэлым паказчыкамі: множанне і дзяленне ступеней, узвядзенне ступені ў ступень, ступень здабытку і дзелі;
у м е ц ь: даказваць уласцівасці ступені з натуральным паказчыкам; прымяняць азначэнні ступені з натуральным і цэлым паказчыкамі і ўласцівасці ступеней для вылічэння значэнняў лікавых выразаў і пераўтварэння выразаў; прадстаўляць у стандартным выглядзе натуральныя лікі і дзесятковыя дробы; выконваць дзеянні над лікамі ў стандартным выглядзе; рашаць практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі. Адкрыты ўрокУласцівасці ступені з цэлым паказчыкам ПрэзентацыіУласцівасці ступені з натуральным паказчыкам Ступень з натуральным паказчыкам і яе ўласцівасці
Уласцівасці ступені
Лікавыя выразы і выразы са зменнымі. Вобласць вызначэння выразу (вобласць дапушчальных значэнняў зменнай). Тоесна роўныя выразы. Тоеснасць. Тоесныя пераўтварэнні выразаў. Адначлен. Стандартны выгляд адначлена. Каэфіцыент адначлена. Ступень адначлена. Падобныя адначлены. Дзеянні з адначленамі. Мнагачлен. Прывядзенне падобных складаемых мнагачлена. Стандартны выгляд мнагачлена. Ступень мнагачлена. Складанне, адніманне мнагачленаў. Множанне і дзяленне мнагачлена на адначлен. Множанне мнагачленаў. ормулы скарочанага множання: квадрат сумы і квадрат рознасці двух выразаў; рознасць квадратаў двух выразаў. *Куб сумы і куб рознасці двух выразаў, рознасць кубоў, сума кубоў двух выразаў. Раскладанне мнагачлена на множнікі спосабам вынясення агульнага множніка за дужкі спосабам групоўкі, з дапамогай прымянення формул скарочанага множання. Камбінацыі розных прымаў раскладання мнагачлена на множнікі.
АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны: п р а в і л ь н а ў ж ы в а ц ь тэрміны і в ы к а р ы с т о ў в а ц ь п а н я ц ц і: тоесна роўныя выразы, тоеснасць, тоесныя пераўтварэнні выразаў; адначлен, ступень адначлена, стандартны выгляд адначлена, падобныя адначлены; мнагачлен, ступень мнагачлена; стандартны выгляд мнагачлена; в е д а ц ь: формулы скарочанага множання: квадрат сумы і квадрат рознасці двух выразаў; рознасць квадратаў двух выразаў; правілы і алгарытмы дзеянняў з адначленамі і мнагачленамі; спосабы раскладання мнагачлена на множнікі і алгарытмы іх прымянення; у м е ц ь: выводзіць формулы скарочанага множання: квадрата сумы і квадрата рознасці двух выразаў; рознасці квадратаў двух выразаў; прыводзіць адначлен і мнагачлен да стандартнага выгляду, выконваць аперацыі з адначленамі і мнагачленамі: множанне, дзяленне і ўзвядзенне ў ступень адначленаў, прывядзенне падобных складаемых мнагачлена, множанне і дзяленне мнагачлена на адначлен, складанне, адніманне, множанне мнагачленаў; прымяняць формулы скарочанага множання: квадрата сумы і квадрата рознасці двух выразаў; рознасці квадратаў двух выразаў для тоесных пераўтварэнняў мнагачленаў, спрашчэння вылічэнняў; раскладваць мнагачлены на множнікі спосабамі: вынясення агульнага множніка за дужкі, групоўкі, прымянення формул скарочанага множання — квадрата сумы і квадрата рознасці двух выразаў, рознасці квадратаў двух выразаў; прымянення камбінацый прыемаў. |
Адкрыты ўрокВыразы са зменныміПрэзентацыіВыразы і іх пераўтварэнні
АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ Вучні павінны: п р а в і л ь н а ў ж ы в а ц ь тэрміны і в ы к а р ы с т о ў в а ц ь п а н я ц ц і: азначэнне, аксіма, тэарэма; в е д а ц ь: азначэнні: паралельных і перасякальных прамых; адрэзка, роўных адрэзкаў; праменя, дадатковых (процілеглых) прамянёў; ломанай, простай і няпростай ломанай, замкнѐнай і незамкнѐнай ломанай; акружнасці, круга, радыуса, хорды, дыяметра, дугі акружнасці, вугла, роўных вуглоў; бісектрысы вугла; разгорнутага вугла, градуса; вострага, прамога, тупога, і поўнага вуглоў; сумежных вуглоў, вертыкальных вуглоў; перпендыкулярных прамых; перпендыкуляра да прамой; уласцівасці: прамой; даўжынь адрэзкаў і градусных мер вуглоў; сумежных вуглоў; вертыкальных вуглоў; перпендыкуляра да прамой; двух прамых, перпендыкулярных да трэцяй; у м е ц ь: даказваць тэарэмы: пра ўласцівасці сумежных вуглоў; пра ўласцівасці вертыкальных вуглоў; пра дзве прамыя, перпендыкулярныя да трэцяй; прымяняць тэарэмы да рашэння задач; рашаць: геаметрычныя задачы на доказ і вылічэнне з выкарыстаннем вядомых уласцівасцей вымярэння адрэзкаў і вуглоў; практыкаарыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам; аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі. Адкрыты ўрокПрамая. Прамень. Адрэзак. Ломаная.
Прэзентацыі
Прыметы роўнасці трохвугольнікаў
АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ Вучні п а в і н н ы п р а в і л ь н а ў ж ы в а ц ь тэрміны і в ы к а р ы с т о ў в а ц ь п а н я ц ц і: роўнасць фігур; геаметрычнае месца пунктаў; в е д а ц ь: азначэнні: трохвугольніка, роўных трохвугольнікаў; перыметра трохвугольніка; вышыні, медыяны, бісектрысы трохвугольніка; раўнабедранага і раўнастаронняга трохвугольнікаў; востравугольнага, прамавугольнага, тупавугольнага трохвугольнікаў; сярэдзіннага перпендыкуляра да адрэзка; уласцівасць роўных трохвугольнікаў; прыметы роўнасці трохвугольнікаў; уласцівасці і прыметы раўнабедранага трохвугольніка; тэарэму пра сярэдзінны перпендыкуляр да адрэзка; у м е ц ь: даказваць: прыметы роўнасці трохвугольнікаў; уласцівасць вуглоў пры аснове і ўласцівасць бісектрысы раўнабедранага трохвугольніка, праведзенай да яго асновы; тэарэму пра сярэдзінны перпендыкуляр да адрэзка; прымяняць азначэнні і тэарэмы да рашэння геаметрычных задач на доказ і вылічэнне; рашаць практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Адкрыты ўрок
Прэзентацыі
|
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий