квадратные уравнения
http://LearningApps.org/view742835- т.Виета http://LearningApps.org/view570858-определение http://LearningApps.org/view1457198- т.Виета http://LearningApps.org/view1393572-количество корней http://LearningApps.org/view1252618-неполные http://LearningApps.org/view1246226-определение http://LearningApps.org/view900485-коэффициенты http://LearningApps.org/view900424-определение http://LearningApps.org/view1175725-определение http://LearningApps.org/view2556025-обобщениеhttp://LearningApps.org/view2689365 -алгоритм
https://metaschool.ru/pub/test/index.php?testId=31
http://LearningApps.org/view2932080 - т.Пифагора https://learningapps.org/view6431350 - задачи
квадратные уравнения
https://metaschool.ru/pub/test/index.php?testId=31
http://LearningApps.org/view2932080 - т.Пифагора
https://learningapps.org/view8876351 -задача
-
https://interacty.me/projects/c03ae3d9a17f9d8a
чатырохвугольнікі
Квадратныя карані і іх уласцівасці
Квадратны корань з ліку. Арыфметычны квадратны корань.
Мноства ірацыянальных лікаў. Мноства рэчаісных лікаў.
Размяшчэнне рэчаісных лікаў на каардынатнай прамой.
Параўнанне рэчаісных лікаў.
Уласцівасці квадратных каранёў.
Прымяненне ўласцівасцей квадратных каранёў:
вынясенне множніка за знак кораня; унясенне множніка пад знак кораня;
пазбаўленне ад ірацыянальнасці ў назоўніку дробу;
вылічэнне значэнняў выразаў і спрашчэнне выразаў, якія змяшчаюць карані.
Лікавыя прамежкі. Аб’яднанне і перасячэнне лікавых прамежкаў.
Сістэмы і сукупнасці лінейных няроўнасцей з адной зменнай (невядомым).
Рашэнне двайных няроўнасцей.
Практыка-арыентаваныя задачы, задачы з міжпрадметным зместам і іх рашэнне.
АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ
ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:
квадратны корань з ліку;
арыфметычны квадратны корань;
ірацыянальны лік;
рэчаісны лік;
лікавыя прамежкі.
Вучні павінны ведаць:
азначэнне і ўласцівасці квадратных каранёў;
прадстаўленне рацыянальнага ліку ў выглядзе бясконцага дзесятковага
перыядычнага дробу; ірацыянальнага ліку ў выглядзе бясконцага
дзесятковага неперыядычнага дробу;
сэнс патрабаванняў: «рашыць сістэму лінейных няроўнасцей»;
«рашыць сукупнасць лінейных няроўнасцей».
Вучні павінны ўмець:
вылічаць значэнні выразаў і выконваць пераўтварэнні выразаў,
якія змяшчаюць аперацыю здабывання квадратнага кораня;
чытаць і запісваць лікавыя прамежкі;
рашаць сістэмы і сукупнасці лінейных няроўнасцей з адной зменнай;
двайныя няроўнасці; практыка-арыентаваныя задачы,
задачы з міжпрадметным зместам; аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Адкрыты ўрок
Квадратныя ўраўненні
Квадратныя ўраўненні: поўныя, няпоўныя, прыведзеныя.
Дыскрымінант квадратнага ўраўнення
(колькасць каранёў квадратнага ўраўнення).
Формулы каранёў квадратнага ўраўнення.
Рашэнне няпоўных і поўных квадратных ураўненняў.
Тэарэма Віета (прамая і адваротная). Прымяненне тэарэмы Віета.
Квадратны трохчлен. Раскладанне квадратнага трохчлена на множнікі.
Рашэнне тэкставых задач з дапамогай квадратных ураўненняў.
Рашэнне цэлых рацыянальных ураўненняў,
якія зводзяцца да квадратных ураўненняў.
Квадратныя ўраўненні як мадэлі апісання рэальных працэсаў і з’яў.
Практыка-арыентаваныя задачы,
задачы з міжпрадметным зместам і іх рашэнне.
*Ураўненні, якія змяшчаюць выразы пад знакам модуля.
АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ
ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:
квадратнае ўраўненне, дыскрымінант квадратнага ўраўнення;
квадратны трохчлен.
Вучні павінны ведаць:
віды квадратных ураўненняў;
формулы каранёў квадратнага ўраўнення;
тэарэму Віета (прамую і адваротную);
формулу раскладання квадратнага трохчлена на лінейныя множнікі.
Вучні павінны ўмець:
рашаць квадратныя ўраўненні і ўраўненні, якія зводзяцца да іх;
выводзіць формулы каранёў квадратнага ўраўнення;
прымяняць тэарэму Віета і тэарэму, адваротную ёй, да рашэння задач;
даказваць тэарэму Віета (прамую і адваротную);
раскладваць квадратны трохчлен на множнікі;
выкарыстоўваць квадратныя ўраўненні як матэматычныя мадэлі
пры рашэнні задач;
рашаць тэкставыя, практыка-арыентаваныя задачы і задачы з
міжпрадметным зместам; аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Адкрыты ўрок
Плошчы многавугольнікаў
Плошча многавугольніка. Роўнавялікія геаметрычныя фігуры.
Плошча квадрата, прамавугольніка, паралелаграма,
трохвугольніка, прамавугольнага трохвугольніка, трапецыі, ромба.
Тэарэма Піфагора. Тэарэма, адваротная тэарэме Піфагора.
Плошча роўнастаронняга трохвугольніка.
*Метад плошчаў.
Практыка-арыентаваныя задачы, задачы з міжпрадметным зместам і іх рашэнне.
АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ
ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і
выкарыстоўваць паняцці:
плошча многавугольніка;
роўнавялікія геаметрычныя фігуры.
Вучні павінны ведаць:
уласцівасці плошчаў многавугольнікаў;
формулы плошчы квадрата, прамавугольніка, паралелаграма, трохвугольніка, прамавугольнага трохвугольніка, роўнастаронняга трохвугольніка, трапецыі, ромба;
тэарэмы: Піфагора, адваротную тэарэме Піфагора,
аб дзяленні трохвугольніка медыянай на два роўнавялікія трохвугольнікі.
Вучні павінны ўмець:
выводзіць формулы плошчы прамавугольніка, паралелаграма,
трохвугольніка, прамавугольнага трохвугольніка, трапецыі, ромба;
даказваць тэарэму Піфагора;
прымяняць формулы плошчаў многавугольнікаў пры рашэнні задач, тэарэмы: Піфагора, адваротную тэарэме Піфагора – да рашэння геаметрычных задач на доказ і вылічэнне;
рашаць практыка-арыентаваныя задачы, задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Адкрыты ўрок
Падобнасць трохвугольнікаў
Падобныя трохвугольнікі. Прыметы падобнасці трохвугольнікаў.
Абагульненая тэарэма Фалеса.
Уласцівасць бісектрысы трохвугольніка.
Адносіна плошчаў падобных трохвугольнікаў.
*Метад падобнасці.
Практыка-арыентаваныя задачы, задачы з міжпрадметным зместам, іх рашэнне.
АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ
ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і
выкарыстоўваць паняцці:
прапарцыянальныя адрэзкі;
адносіна адрэзкаў.
Вучні павінны ведаць:
азначэнні падобных трохвугольнікаў;
каэфіцыента падобнасці трохвугольніка;
прыметы падобнасці трохвугольнікаў;
абагульненую тэарэму Фалеса;
уласцівасць бісектрысы трохвугольніка;
уласцівасць плошчаў падобных трохвугольнікаў.
Вучні павінны ўмець:
даказваць прыметы падобнасці трохвугольнікаў;
абагульненую тэарэму Фалеса; уласцівасць бісектрысы трохвугольніка; тэарэму аб адносіне плошчаў падобных трохвугольнікаў;
прымяняць тэарэмы да рашэння задач на вылічэнне і доказ;
уласцівасці падобных трохвугольнікаў да рашэння задач на пабудову;
рашаць практыка-арыентаваныя задачы,
задачы з міжпрадметным зместам;
аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Адкрыты ўрок
Алгебра "Квадратычная функцыя"параграфы з 13 па 16.Пытанні па тэл.60963 або 42545.Вам у дапамогу відэаурокі і тэсты.Дзякуй усім.
- https://interneturok.ru/lesson/geometry/8-klass/okruzhnost/vzaimnoe-raspolozhenie-pryamoy-i-okruzhnosti?block=player
- https://interneturok.ru/lesson/geometry/8-klass/okruzhnost/kasatelnaya-k-okruzhnosti?block=player
- https://interneturok.ru/lesson/geometry/8-klass/okruzhnost/tsentralnyy-ugol-gradusnaya-mera-dugi-okruzhnosti?block=player
- https://interneturok.ru/lesson/geometry/8-klass/okruzhnost/teorema-o-vpisannom-ugle?block=player
- https://interneturok.ru/lesson/geometry/8-klass/okruzhnost/svoystva-bissektrisy-ugla-i-seredinnogo-perpendikulyara-k-otrezku?block=player
- https://interneturok.ru/lesson/geometry/8-klass/okruzhnost/svoystva-bissektrisy-ugla-zadachi?block=player
- https://interneturok.ru/lesson/geometry/8-klass/okruzhnost/svoystva-seredinnogo-perpendikulyara-k-otrezku-tochka-peresecheniya-bissektris-i-tochka-peresecheniya-seredinnyh-perpendikulyarov-treugolnika?block=player
- https://interneturok.ru/lesson/algebra/8-klass/funktsiya-y-x-svoystva-kvadratnogo-kornya/funktsiya-y-x-eyo-svoystva-i-grafik?block=player
- https://interneturok.ru/lesson/algebra/8-klass/funktsiya-y-x-svoystva-kvadratnogo-kornya/funktsiya-y-x-eyo-svoystva-i-grafik-reshenie-zadach?block=player
- https://interneturok.ru/lesson/algebra/8-klass/kvadratichnaya-funkciya-funkciya-ykxb/funktsiya-y-k-h-ee-svoystva-i-grafik?block=player
- https://interneturok.ru/lesson/algebra/8-klass/kvadratichnaya-funkciya-funkciya-ykxb/funktsiya-y-k-h-ee-svoystva-i-grafik-prodolzhenie?block=player
- https://interneturok.ru/lesson/algebra/8-klass/kvadratichnaya-funkciya-funkciya-ykxb/funktsiya-y-k-h-ee-svoystva-i-grafik-prodolzhenie-1?block=player
- https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/chislovye-funktsii/funktsii-y-k-x-y-8730-x-y-x?block=player
Комментариев нет:
Отправить комментарий