https://learningapps.org/view409970 - графікі вобласць вызначэння
https://learningapps.org/view1375434 -графікі
https://learningapps.org/view18793844
графікі функцый
https://learningapps.org/view20465072
прагрэсіі
https://learningapps.org/view19078296
плошчы фігур
https://learningapps.org/view21979458 матэматычныя тэрміны
https://youtu.be/F58KGOtphKY Правільныя мнагавугольнікі
Рацыянальныя выразы
Рацыянальны дроб. Асноўная ўласцівасць дробу. Скарачэнне дробаў.
Прывядзенне дробаў да новага назоўніка.
Прывядзенне дробаў да агульнага назоўніка.
Складанне, адніманне, множанне і дзяленне рацыянальных дробаў.
Пераўтварэнне рацыянальных дробаў.
Практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам, іх рашэнне.
АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ
ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрмін і выкарыстоўваць паняцце:
рацыянальны дроб.
Вучні павінны ведаць:
правілы скарачэння дробаў;
правілы складання, аднімання, множання і дзялення рацыянальных дробаў.
Вучні павінны ўмець:
выконваць аперацыі з рацыянальнымі дробамі;
сумесныя дзеянні з рацыянальнымі дробамі;
рашаць практыка-арыентаваныя задачы і
задачы з міжпрадметным зместам,
аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Адкрыты ўрок
Рацыянальны дроб. Асноўная ўласцівасць дробу. Скарачэнне дробаў.
Прывядзенне дробаў да новага назоўніка.
Прывядзенне дробаў да агульнага назоўніка.
Складанне, адніманне, множанне і дзяленне рацыянальных дробаў.
Пераўтварэнне рацыянальных дробаў.
Практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам, іх рашэнне.
АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ
ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрмін і выкарыстоўваць паняцце:
рацыянальны дроб.
Вучні павінны ведаць:
правілы скарачэння дробаў;
правілы складання, аднімання, множання і дзялення рацыянальных дробаў.
Вучні павінны ўмець:
выконваць аперацыі з рацыянальнымі дробамі;
сумесныя дзеянні з рацыянальнымі дробамі;
рашаць практыка-арыентаваныя задачы і
задачы з міжпрадметным зместам,
аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Адкрыты ўрок
Функцыя лікавага аргумента. Спосабы задання функцыі.
Уласцівасці функцыі (вобласць вызначэння, мноства значэнняў,
нулі функцыі, прамежкі знакапастаянства, цотнасць і няцотнасць,
нарастанне і спаданне).
Пабудова графікаў функцый: y = f(x ± a), y = f(x) ± b, a, bÎR
з дапамогай пераўтварэння графіка функцыі y = f(x).
Практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам,
іх рашэнне.
*Пабудова графікаў функцый: y = kf(x), y = f(kx), kÎR, y = f(׀x׀), y = ׀f(x)׀
з дапамогай пераўтварэння графіка функцыі y= f(x).
______________________________
* Дадзеныя пытанні прызначаны для самастойнай пошукава-даследчай
або праектнай дзейнасці вучняў (індывідуальнай або групавой),
якую арганізуе настаўнік.
АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ
ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:
вобласць вызначэння функцыі;
мноства значэнняў функцыі;
нулі функцыі;
прамежкі знакапастаянства функцыі;
цотнасць і няцотнасць функцыі;
нарастанне і спаданне функцыі.
Вучні павінны ведаць:
азначэнне функцыі лікавага аргумента;
правілы пабудовы графікаў функцыі з дапамогай пераўтварэнняў.
Вучні павінны ўмець:
знаходзіць: вобласць вызначэння і мноства значэнняў функцыі;
нулі функцыі; прамежкі знакапастаянства функцыі;
прамежкі нарастання і спадання функцыі;
апісваць рэальныя працэсы з дапамогай функцый;
ужываць уласцівасці функцый для рашэння задач з дапамогай
графічных мадэлей;
рашаць практыка-арыентаваныя задачы і задачы з
міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Функцыя лікавага аргумента. Спосабы задання функцыі.
Уласцівасці функцыі (вобласць вызначэння, мноства значэнняў,
нулі функцыі, прамежкі знакапастаянства, цотнасць і няцотнасць,
нарастанне і спаданне).
Пабудова графікаў функцый: y = f(x ± a), y = f(x) ± b, a, bÎR
з дапамогай пераўтварэння графіка функцыі y = f(x).
Практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам,
іх рашэнне.
*Пабудова графікаў функцый: y = kf(x), y = f(kx), kÎR, y = f(׀x׀), y = ׀f(x)׀
з дапамогай пераўтварэння графіка функцыі y= f(x).
______________________________
* Дадзеныя пытанні прызначаны для самастойнай пошукава-даследчай
або праектнай дзейнасці вучняў (індывідуальнай або групавой),
якую арганізуе настаўнік.
АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ
ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:
вобласць вызначэння функцыі;
мноства значэнняў функцыі;
нулі функцыі;
прамежкі знакапастаянства функцыі;
цотнасць і няцотнасць функцыі;
нарастанне і спаданне функцыі.
Вучні павінны ведаць:
азначэнне функцыі лікавага аргумента;
правілы пабудовы графікаў функцыі з дапамогай пераўтварэнняў.
Вучні павінны ўмець:
знаходзіць: вобласць вызначэння і мноства значэнняў функцыі;
нулі функцыі; прамежкі знакапастаянства функцыі;
прамежкі нарастання і спадання функцыі;
апісваць рэальныя працэсы з дапамогай функцый;
ужываць уласцівасці функцый для рашэння задач з дапамогай
графічных мадэлей;
рашаць практыка-арыентаваныя задачы і задачы з
міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Тэарэма сінусаў, тэарэма косінусаў
Тэарэма сінусаў: . Формула плошчы трохвугольніка: .
Тэарэма косінусаў: a2 = b2 + c2 – 2bc cos a. Вынікі з тэарэмы косінусаў:
знаходжанне косінуса вугла трохвугольніка, зададзенага трыма старанамі,
уласцівасць дыяганалей паралелаграма: . Формула Герона.
Рашэнне трохвугольнікаў.
Практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам, іх рашэнне.
*Формула медыяны трохвугольніка: , формула бісектрысы трохвугольніка: .
АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ
ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрмін і выкарыстоўваць паняцце:
рашэнне трохвугольніка.
Вучні павінны ведаць:
формулы: , для трохвугольніка; для паралелаграма і формулу Герона
для знаходжання плошчы трохвугольніка;
тэарэмы: сінусаў; косінусаў і вынікі з тэарэмы косінусаў.
Вучні павінны ўмець:
даказваць тэарэму сінусаў і тэарэму косінусаў;
знаходзіць косінус вугла трохвугольніка, зададзенага трыма старанамі;
ужываць паказаныя тэарэмы для рашэння задач на вылічэнне і доказ;
рашаць практыка-арыентаваныя задачы (на знаходжанне адлегласці да недаступнага пункта,
вышыні аб’екта і інш.) і задачы з міжпрадметным зместам,
аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
Адкрыты ўрок
Суадносіны ў прамавугольным трохвугольніку
Сінус, косінус, тангенс, катангенс вострага вугла.
Рашэнне прамавугольнага трохвугольніка.
Асноўная трыганаметрычная тоеснасць: sin2a + cos2a = 1.
Формулы, якія звязваюць сінус, косінус, тангенс і катангенс аднаго і таго ж вугла:
Значэнні сінуса, косінуса, тангенса і катангенса вуглоў 30°, 45°, 60°.
Сінус, косінус, тангенс і катангенс вуглоў ад 0° да 180°.
Формулы: sin (180° – a) = sin a; cos (180° – a) = – cos a.
Формула плошчы трохвугольніка па дзвюх старанах і вуглу паміж імі: ,
формула плошчы паралелаграма па старанах і вуглу паміж імі: S = ab sin a.
Сярэдняе прапарцыянальнае (сярэдняе геаметрычнае) у прамавугольным трохвугольніку.
Практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам, іх рашэнне.
*Формула плошчы выпуклага чатырохвугольніка: . Тэарэма Менелая.
АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ
ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:
сінус, косінус, тангенс, катангенс вострага вугла; праекцыя катэта на гіпатэнузу;
рашэнне прамавугольнага трохвугольніка.
Вучні павінны ведаць:
асноўную трыганаметрычную тоеснасць: sin2a + cos2a = 1;
значэнні сінуса, косінуса, тангенса і катангенса вуглоў 30°, 45°, 60°;
формулы: якія звязваюць сінус, косінус, тангенс і катангенс аднаго і таго ж вугла: ;
якія звязваюць сінусы і косінусы вуглоў, якія дапаўняюць адзін аднаго да 180°:
sin (180° – a) = sin a; cos (180° – a) = – cos a; плошчы трохвугольніка: ;
плошчы паралелаграма: S = ab sin a;
алгарытмы рашэння прамавугольнага трохвугольніка;
тэарэму пра сярэдняе прапарцыянальнае (сярэдняе геаметрычнае)
у прамавугольным трохвугольніку.
Вучні павінны ўмець:
даказваць тэарэму пра сярэдняе прапарцыянальнае (сярэдняе геаметрычнае)
у прамавугольным трохвугольніку;
выводзіць формулу плошчы трохвугольніка ;
знаходзіць: значэнні трыганаметрычных функцый вуглоў ад 0° да 180°, кратных 30°, 45° і 60°;
стораны і вуглы прамавугольнага трохвугольніка па вядомых старанах і вуглах;
рашаць практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць,
даследаваць атрыманыя вынікі.
Адкрыты ўрок
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/posledovatelnosti-arifmeticheskaya-i-geometricheskaya-progressii?block=player
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/svoystva-progressiy-reshenie-zadach?block=player
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/chislovaya-posledovatelnost-i-sposoby-ee-zadaniya?block=player
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/svoystva-chislovoy-posledovatelnosti?block=player
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/opredelenie-i-svoystva-arifmeticheskoy-progressii-formula-ee-n-go-chlena?block=player
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/formula-summy-chlenov-konechnoy-arifmeticheskoy-progressii?block=player
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/harakteristicheskoe-svoystvo-arifmeticheskoy-progressii?block=player
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/tipovye-zadachi-po-teme-arifmeticheskaya-progressiya?block=player
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/tipovye-zadachi-po-teme-arifmeticheskaya-progressiya-prodolzhenie?block=player
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/obzornyy-urok-po-teme-arifmeticheskaya-progressiya?block=player
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/opredelenie-i-svoystva-geometricheskoy-progressii-formula-n-go-chlena?block=player
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/formula-summy-chlenov-konechnoy-geometricheskoy-progressii?block=player
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/harakteristicheskoe-svoystvo-geometricheskoy-progressii?block=player
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/tipovye-zadachi-po-teme-geometricheskaya-progressiya?block=player
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/tipovye-zadachi-po-teme-geometricheskaya-progressiya-prodolzhenie?block=player
https://static-interneturok.cdnvideo.ru/lesson/3460/57ce4232290e1353d81d87e4bf15c17d.png
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/obzornyy-urok-po-glave-4-progressii?block=player
Комментариев нет:
Отправить комментарий