7 класс








https://learningapps.org/view2585036 квадратныя ўраўненні

 

https://learningapps.org/view14529845 формулы скарочанага множання

https://learningapps.org/view12828197 сума вуглоў трохвугольніка

https://learningapps.org/view10646676 лінейнае ўраўненне

https://learningapps.org/view15267882 мнагачлены

https://learningapps.org/view13538196 знешні вугал

https://learningapps.org/view10379676 рашэнне ўраўнення

https://learningapps.org/view10404313 квадрат сумы

https://learningapps.org/view14863778 раскрыцце дужак

https://learningapps.org/view8693035 раскладанне на множнікі

https://learningapps.org/view11705759 лінейная функцыя

https://learningapps.org/view13326451 квадрат рознасці

https://learningapps.org/view21445412 рашэнне задач



https://www.canva.com/design/DAEueYGsB18/watch?utm_content=DAEueYGsB18&utm_campaign=designshare&utm_medium=embeds&utm_source=link  Раўнабедраны трохвугольнік




https://docs.google.com/document/d/1pV0Sng-Jd-s9hoOdzm7KF43Jcb4nMdxGJBBHlAdF-y4/edit?usp=sharing

 

Ступень з натуральным і цэлым паказчыкам

АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ 

Вучні павінны: 
п р а в і л ь н а  ў ж ы в а ц ь тэрміны і в ы к а р ы с т о ў в а ц ь  п а н я ц ц і: ступень  ліку     з      натуральным  паказчыкам;  с   тупень    ліку з  цэлым  паказчыкам;    аснова ступені, паказчык   ступені; стандартны выгляд ліку; 
в е д а ц ь: азначэнне ступені з натуральным   і   цэлым паказчыкамі;    уласцівасці ступеней з натуральным  і  цэлым   паказчыкамі:  множанне   і    дзяленне ступеней,  узвядзенне ступені ў ступень, ступень здабытку і дзелі; 
у м е ц ь: даказваць уласцівасці ступені з натуральным паказчыкам;  прымяняць      азначэнні ступені з натуральным і цэлым паказчыкамі  і  ўласцівасці ступеней  для вылічэння значэнняў лікавых      выразаў    і     пераўтварэння    выразаў;  прадстаўляць     у стандартным     выглядзе натуральныя лікі і дзесятковыя дробы; выконваць дзеянні над лікамі ў стандартным выглядзе; рашаць практыка-арыентаваныя задачы  і  задачы з    міжпрадметным   зместам,   аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.
 

Адкрыты ўрок

Уласцівасці ступені з цэлым паказчыкам

Прэзентацыі

Уласцівасці ступені з натуральным паказчыкам

https://docs.google.com/presentation/d/1cIoKSgX-FwmLF692zXDeyeulZnXdyTUPXzBSGvtkrKQ/edit?usp=sharing

Ступень з натуральным паказчыкам і  яе ўласцівасці

 Уласцівасці ступені


Выразы і іх пераўтварэнні



    Лікавыя  выразы  і     выразы      са     зменнымі. Вобласць     вызначэння  выразу   (вобласць дапушчальных  значэнняў  зменнай).    Тоесна     роўныя      выразы.       Тоеснасць.       Тоесныя пераўтварэнні выразаў. Адначлен. Стандартны выгляд адначлена.    Каэфіцыент    адначлена. Ступень адначлена. Падобныя адначлены. Дзеянні з адначленамі.  Мнагачлен.  Прывядзенне падобных складаемых мнагачлена.  Стандартны    выгляд    мнагачлена.   Ступень мнагачлена. Складанне, адніманне мнагачленаў. Множанне і дзяленне мнагачлена на адначлен. Множанне мнагачленаў. ормулы скарочанага множання: квадрат сумы і квадрат рознасці двух выразаў; рознасць квадратаў двух выразаў. *Куб сумы  і  куб  рознасці двух    выразаў, рознасць кубоў, сума кубоў двух выразаў. Раскладанне   мнагачлена на   множнікі   спосабам   вынясення агульнага множніка за    дужкі    спосабам     групоўкі,   з     дапамогай    прымянення    формул скарочанага множання. Камбінацыі розных прымаў раскладання мнагачлена на множнікі. 

АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ 

Вучні павінны: 
п р а в і л ь н а   ў ж ы в а ц ь   тэрміны і   в ы к а р ы с т о ў в а ц ь п а н я ц ц і:   тоесна роўныя выразы, тоеснасць,    тоесныя пераўтварэнні выразаў;    адначлен, ступень адначлена, стандартны   выгляд    адначлена,     падобныя адначлены;     мнагачлен, ступень мнагачлена; стандартны выгляд мнагачлена;
 в е д а ц ь: формулы скарочанага множання: квадрат сумы і квадрат рознасці двух выразаў; рознасць    квадратаў   двух выразаў;    правілы   і    алгарытмы    дзеянняў   з   адначленамі    і мнагачленамі; спосабы раскладання мнагачлена на множнікі і алгарытмы іх прымянення; 
у м е ц ь: выводзіць формулы скарочанага множання: квадрата сумы і квадрата рознасці двух выразаў; рознасці квадратаў двух выразаў; прыводзіць адначлен і   мнагачлен да стандартнага выгляду,     выконваць       аперацыі    з     адначленамі і мнагачленамі:    множанне,   дзяленне і ўзвядзенне ў ступень адначленаў, прывядзенне падобных складаемых мнагачлена, множанне і дзяленне мнагачлена на адначлен, складанне, адніманне, множанне мнагачленаў; прымяняць формулы скарочанага множання: квадрата сумы і   квадрата   рознасці двух выразаў;   рознасці квадратаў двух выразаў для тоесных пераўтварэнняў мнагачленаў,    спрашчэння вылічэнняў; раскладваць мнагачлены на   множнікі спосабамі:    вынясення агульнага   множніка   за дужкі, групоўкі, прымянення формул    скарочанага множання — квадрата сумы і квадрата    рознасці двух выразаў, рознасці квадратаў двух выразаў; прымянення камбінацый прыемаў.

Адкрыты ўрок

Выразы са зменнымі

https://docs.google.com/document/d/1ybqlvyn5fOWSFOmi4HlfirYH6z29H_IIDfydshq6amE/edit?usp=sharing

Прэзентацыі

Выразы і іх пераўтварэнні



Пачатковыя паняцці геаметрыі


АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
 Вучні павінны: 
п р а в і л ь н а    ў ж ы в а ц ь   тэрміны    і     в ы к а р ы с т о ў в а ц ь        п а н я ц ц і: азначэнне, аксіма, тэарэма; 
в е д а ц ь: азначэнні:   паралельных   і    перасякальных прамых;   адрэзка, роўных  адрэзкаў; праменя,     дадатковых      (процілеглых) прамянёў; ломанай,   простай   і няпростай ломанай, замкнѐнай і незамкнѐнай ломанай;  акружнасці,     круга,    радыуса,    хорды, дыяметра, дугі акружнасці, вугла,  роўных вуглоў;   бісектрысы вугла; разгорнутага   вугла,  градуса;   вострага, прамога, тупога, і поўнага вуглоў; сумежных вуглоў, вертыкальных вуглоў; перпендыкулярных прамых; перпендыкуляра да прамой; уласцівасці: прамой; даўжынь адрэзкаў і градусных мер вуглоў; сумежных вуглоў;   вертыкальных вуглоў; перпендыкуляра     да прамой;  двух прамых, перпендыкулярных да трэцяй; 
у м е ц ь:     даказваць     тэарэмы:           пра         ўласцівасці       сумежных      вуглоў;       пра ўласцівасці    вертыкальных вуглоў;    пра    дзве    прамыя,     перпендыкулярныя    да    трэцяй;    прымяняць      тэарэмы    да    рашэння задач;   рашаць:   геаметрычныя   задачы   на доказ і вылічэнне    з   выкарыстаннем       вядомых    уласцівасцей    вымярэння    адрэзкаў   і    вуглоў; практыкаарыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам; аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі. 

Адкрыты ўрок

Прамая. Прамень. Адрэзак. Ломаная.


Прэзентацыі

Прыметы роўнасці трохвугольнікаў


АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ
Вучні п а в і н н ы
п р а в і л ь н а  ў ж ы в а ц ь тэрміны  і  в ы к а р ы с т о ў в а ц ь   п а н я ц ц і: роўнасць фігур; геаметрычнае месца пунктаў; 
в е д а ц ь: азначэнні: трохвугольніка, роўных    трохвугольнікаў; перыметра трохвугольніка; вышыні,    медыяны,       бісектрысы        трохвугольніка;   раўнабедранага   і   раўнастаронняга трохвугольнікаў;   востравугольнага,    прамавугольнага,    тупавугольнага      трохвугольнікаў; сярэдзіннага  перпендыкуляра  да  адрэзка; уласцівасць  роўных  трохвугольнікаў;     прыметы роўнасці трохвугольнікаў; уласцівасці і прыметы раўнабедранага трохвугольніка; тэарэму пра сярэдзінны перпендыкуляр да адрэзка; 
у м е ц ь: даказваць: прыметы роўнасці трохвугольнікаў;   уласцівасць    вуглоў    пры аснове і ўласцівасць бісектрысы раўнабедранага трохвугольніка, праведзенай  да   яго асновы; тэарэму пра сярэдзінны   перпендыкуляр  да адрэзка;   прымяняць   азначэнні   і   тэарэмы да рашэння геаметрычных задач на доказ і вылічэнне; рашаць практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.  

Адкрыты ўрок 

Раўнабедраны трохвугольнік


Прэзентацыі



Комментариев нет:

Отправить комментарий