8 класс








квадратные уравнения

http://LearningApps.org/view570858-определение
http://LearningApps.org/view1393572-количество корней
http://LearningApps.org/view900485-коэффициенты
http://LearningApps.org/view900424-определение
 
https://learningapps.org/view6431350 - задачи

https://learningapps.org/view8876351 -задача





 - 

https://interacty.me/projects/c03ae3d9a17f9d8a

чатырохвугольнікі


Квадратныя карані і іх уласцівасці

Квадратны корань з ліку. Арыфметычны квадратны корань.

Мноства ірацыянальных лікаў. Мноства рэчаісных лікаў.

Размяшчэнне рэчаісных лікаў на каардынатнай прамой.

Параўнанне рэчаісных лікаў.

Уласцівасці квадратных каранёў.

Прымяненне ўласцівасцей квадратных каранёў:

вынясенне множніка за знак кораня; унясенне множніка пад знак кораня;

пазбаўленне ад ірацыянальнасці ў назоўніку дробу;

вылічэнне значэнняў выразаў і спрашчэнне выразаў, якія змяшчаюць карані.

Лікавыя прамежкі. Аб’яднанне і перасячэнне лікавых прамежкаў.

Сістэмы і сукупнасці лінейных няроўнасцей з адной зменнай (невядомым).

Рашэнне двайных няроўнасцей.

Практыка-арыентаваныя задачы, задачы з міжпрадметным зместам і іх рашэнне.

АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ

ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ

Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:

квадратны корань з ліку;

арыфметычны квадратны корань;

ірацыянальны лік;

рэчаісны лік;

лікавыя прамежкі.

Вучні павінны ведаць:

азначэнне і ўласцівасці квадратных каранёў;

прадстаўленне рацыянальнага ліку ў выглядзе бясконцага дзесятковага

перыядычнага дробу; ірацыянальнага ліку ў выглядзе бясконцага

дзесятковага неперыядычнага дробу;

сэнс патрабаванняў: «рашыць сістэму лінейных няроўнасцей»;

«рашыць сукупнасць лінейных няроўнасцей».

Вучні павінны ўмець:

вылічаць значэнні выразаў і выконваць пераўтварэнні выразаў,

якія змяшчаюць аперацыю здабывання квадратнага кораня;

чытаць і запісваць лікавыя прамежкі;

рашаць сістэмы і сукупнасці лінейных няроўнасцей з адной зменнай;

двайныя няроўнасці; практыка-арыентаваныя задачы,

задачы з міжпрадметным зместам; аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.

Адкрыты ўрок

Квадратныя ўраўненні

Квадратныя ўраўненні: поўныя, няпоўныя, прыведзеныя.

Дыскрымінант квадратнага ўраўнення

(колькасць каранёў квадратнага ўраўнення).

Формулы каранёў квадратнага ўраўнення.

Рашэнне няпоўных і поўных квадратных ураўненняў.

Тэарэма Віета (прамая і адваротная). Прымяненне тэарэмы Віета.

Квадратны трохчлен. Раскладанне квадратнага трохчлена на множнікі.

Рашэнне тэкставых задач з дапамогай квадратных ураўненняў.

Рашэнне цэлых рацыянальных ураўненняў,

якія зводзяцца да квадратных ураўненняў.

Квадратныя ўраўненні як мадэлі апісання рэальных працэсаў і з’яў.

Практыка-арыентаваныя задачы,

задачы з міжпрадметным зместам і іх рашэнне.

*Ураўненні, якія змяшчаюць выразы пад знакам модуля.

АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ

ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ

Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:

квадратнае ўраўненне, дыскрымінант квадратнага ўраўнення;

квадратны трохчлен.

Вучні павінны ведаць:

віды квадратных ураўненняў;

формулы каранёў квадратнага ўраўнення;

тэарэму Віета (прамую і адваротную);

формулу раскладання квадратнага трохчлена на лінейныя множнікі.

Вучні павінны ўмець:

рашаць квадратныя ўраўненні і ўраўненні, якія зводзяцца да іх;

выводзіць формулы каранёў квадратнага ўраўнення;

прымяняць тэарэму Віета і тэарэму, адваротную ёй, да рашэння задач;

даказваць тэарэму Віета (прамую і адваротную);

раскладваць квадратны трохчлен на множнікі;

выкарыстоўваць квадратныя ўраўненні як матэматычныя мадэлі

пры рашэнні задач;

рашаць тэкставыя, практыка-арыентаваныя задачы і задачы з

міжпрадметным зместам; аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.

Адкрыты ўрок


Плошчы многавугольнікаў

Плошча многавугольніка. Роўнавялікія геаметрычныя фігуры.

Плошча квадрата, прамавугольніка, паралелаграма,

трохвугольніка, прамавугольнага трохвугольніка, трапецыі, ромба.

Тэарэма Піфагора. Тэарэма, адваротная тэарэме Піфагора.

Плошча роўнастаронняга трохвугольніка.

*Метад плошчаў.

Практыка-арыентаваныя задачы, задачы з міжпрадметным зместам і іх рашэнне.

АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ

ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ

Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і

выкарыстоўваць паняцці:

плошча многавугольніка;

роўнавялікія геаметрычныя фігуры.

Вучні павінны ведаць:

уласцівасці плошчаў многавугольнікаў;

формулы плошчы квадрата, прамавугольніка, паралелаграма, трохвугольніка, прамавугольнага трохвугольніка, роўнастаронняга трохвугольніка, трапецыі, ромба;

тэарэмы: Піфагора, адваротную тэарэме Піфагора,

аб дзяленні трохвугольніка медыянай на два роўнавялікія трохвугольнікі.

Вучні павінны ўмець:

выводзіць формулы плошчы прамавугольніка, паралелаграма,

трохвугольніка, прамавугольнага трохвугольніка, трапецыі, ромба;

даказваць тэарэму Піфагора;

прымяняць формулы плошчаў многавугольнікаў пры рашэнні задач, тэарэмы: Піфагора, адваротную тэарэме Піфагора – да рашэння геаметрычных задач на доказ і вылічэнне;

рашаць практыка-арыентаваныя задачы, задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.

Адкрыты ўрок



Падобнасць трохвугольнікаў

Падобныя трохвугольнікі. Прыметы падобнасці трохвугольнікаў.

Абагульненая тэарэма Фалеса.

Уласцівасць бісектрысы трохвугольніка.

Адносіна плошчаў падобных трохвугольнікаў.

*Метад падобнасці.

Практыка-арыентаваныя задачы, задачы з міжпрадметным зместам, іх рашэнне.

АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ

ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ

Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і

выкарыстоўваць паняцці:

прапарцыянальныя адрэзкі;

адносіна адрэзкаў.

Вучні павінны ведаць:

азначэнні падобных трохвугольнікаў;

каэфіцыента падобнасці трохвугольніка;

прыметы падобнасці трохвугольнікаў;

абагульненую тэарэму Фалеса;

уласцівасць бісектрысы трохвугольніка;

уласцівасць плошчаў падобных трохвугольнікаў.

Вучні павінны ўмець:

даказваць прыметы падобнасці трохвугольнікаў;

абагульненую тэарэму Фалеса; уласцівасць бісектрысы трохвугольніка; тэарэму аб адносіне плошчаў падобных трохвугольнікаў;

прымяняць тэарэмы да рашэння задач на вылічэнне і доказ;

уласцівасці падобных трохвугольнікаў да рашэння задач на пабудову;

рашаць практыка-арыентаваныя задачы,

задачы з міжпрадметным зместам;

аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.

Адкрыты ўрок











Паважаныя вучні.Прадаўжаем вучыцца.Геаметрыя "Акружнасць"Параграфы з 26 па 29.
Алгебра "Квадратычная функцыя"параграфы з 13 па 16.Пытанні па тэл.60963 або 42545.Вам у дапамогу відэаурокі і тэсты.Дзякуй усім.


  1. https://interneturok.ru/lesson/geometry/8-klass/okruzhnost/vzaimnoe-raspolozhenie-pryamoy-i-okruzhnosti?block=player
  2. https://interneturok.ru/lesson/geometry/8-klass/okruzhnost/kasatelnaya-k-okruzhnosti?block=player
  3. https://interneturok.ru/lesson/geometry/8-klass/okruzhnost/tsentralnyy-ugol-gradusnaya-mera-dugi-okruzhnosti?block=player
  4. https://interneturok.ru/lesson/geometry/8-klass/okruzhnost/teorema-o-vpisannom-ugle?block=player
  5. https://interneturok.ru/lesson/geometry/8-klass/okruzhnost/svoystva-bissektrisy-ugla-i-seredinnogo-perpendikulyara-k-otrezku?block=player
  6. https://interneturok.ru/lesson/geometry/8-klass/okruzhnost/svoystva-bissektrisy-ugla-zadachi?block=player
  7. https://interneturok.ru/lesson/geometry/8-klass/okruzhnost/svoystva-seredinnogo-perpendikulyara-k-otrezku-tochka-peresecheniya-bissektris-i-tochka-peresecheniya-seredinnyh-perpendikulyarov-treugolnika?block=player
  8. https://interneturok.ru/lesson/algebra/8-klass/funktsiya-y-x-svoystva-kvadratnogo-kornya/funktsiya-y-x-eyo-svoystva-i-grafik?block=player
  9. https://interneturok.ru/lesson/algebra/8-klass/funktsiya-y-x-svoystva-kvadratnogo-kornya/funktsiya-y-x-eyo-svoystva-i-grafik-reshenie-zadach?block=player
  10. https://interneturok.ru/lesson/algebra/8-klass/kvadratichnaya-funkciya-funkciya-ykxb/funktsiya-y-k-h-ee-svoystva-i-grafik?block=player
  11. https://interneturok.ru/lesson/algebra/8-klass/kvadratichnaya-funkciya-funkciya-ykxb/funktsiya-y-k-h-ee-svoystva-i-grafik-prodolzhenie?block=player
  12. https://interneturok.ru/lesson/algebra/8-klass/kvadratichnaya-funkciya-funkciya-ykxb/funktsiya-y-k-h-ee-svoystva-i-grafik-prodolzhenie-1?block=player
  13. https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/chislovye-funktsii/funktsii-y-k-x-y-8730-x-y-x?block=player


  

 







Комментариев нет:

Отправить комментарий