9 класс



 воблака слоў "ФУНКЦЫЯ"




https://learningapps.org/view409970 - графікі вобласць вызначэння

 

https://learningapps.org/view1375434 -графікі




https://learningapps.org/view18793844 графікі функцый

https://learningapps.org/view20465072 прагрэсіі

https://learningapps.org/view19078296 плошчы фігур

https://learningapps.org/view21979458 матэматычныя тэрміны  

https://youtu.be/F58KGOtphKY Правільныя мнагавугольнікі

Рацыянальныя выразы

Рацыянальны дроб. Асноўная ўласцівасць дробу. Скарачэнне дробаў.

Прывядзенне дробаў да новага назоўніка.

Прывядзенне дробаў да агульнага назоўніка.

Складанне, адніманне, множанне і дзяленне рацыянальных дробаў.

Пераўтварэнне рацыянальных дробаў.

Практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам, іх рашэнне.

АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ

ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ

Вучні павінны правільна ўжываць тэрмін і выкарыстоўваць паняцце:

рацыянальны дроб.

Вучні павінны ведаць:

правілы скарачэння дробаў;

правілы складання, аднімання, множання і дзялення рацыянальных дробаў.

Вучні павінны ўмець:

выконваць аперацыі з рацыянальнымі дробамі;

сумесныя дзеянні з рацыянальнымі дробамі;

рашаць практыка-арыентаваныя задачы і

задачы з міжпрадметным зместам,

аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.

Адкрыты ўрок


Функцыі


Функцыя лікавага аргумента. Спосабы задання функцыі.

Уласцівасці функцыі (вобласць вызначэння, мноства значэнняў,

нулі функцыі, прамежкі знакапастаянства, цотнасць і няцотнасць,

нарастанне і спаданне).

Пабудова графікаў функцый: y = f(x ± a), y = f(x) ± b, a, bÎR

з дапамогай пераўтварэння графіка функцыі y = f(x).

Практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам,

іх рашэнне.

*Пабудова графікаў функцый: y = kf(x), y = f(kx), kÎR, y = f(׀x׀), y = ׀f(x)׀

з дапамогай пераўтварэння графіка функцыі y= f(x).

______________________________

* Дадзеныя пытанні прызначаны для самастойнай пошукава-даследчай

або праектнай дзейнасці вучняў (індывідуальнай або групавой),

якую арганізуе настаўнік.

АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ

ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ

Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:

вобласць вызначэння функцыі;

мноства значэнняў функцыі;

нулі функцыі;

прамежкі знакапастаянства функцыі;

цотнасць і няцотнасць функцыі;

нарастанне і спаданне функцыі.

Вучні павінны ведаць:

азначэнне функцыі лікавага аргумента;

правілы пабудовы графікаў функцыі з дапамогай пераўтварэнняў.

Вучні павінны ўмець:

знаходзіць: вобласць вызначэння і мноства значэнняў функцыі;

нулі функцыі; прамежкі знакапастаянства функцыі;

прамежкі нарастання і спадання функцыі;

апісваць рэальныя працэсы з дапамогай функцый;

ужываць уласцівасці функцый для рашэння задач з дапамогай

графічных мадэлей;

рашаць практыка-арыентаваныя задачы і задачы з

міжпрадметным зместам, аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.



Тэарэма сінусаў, тэарэма косінусаў

Тэарэма сінусаў: . Формула плошчы трохвугольніка: .

Тэарэма косінусаў: a2 = b2 + c2 – 2bc cos a. Вынікі з тэарэмы косінусаў:

знаходжанне косінуса вугла трохвугольніка, зададзенага трыма старанамі,

уласцівасць дыяганалей паралелаграма: . Формула Герона.

Рашэнне трохвугольнікаў.

Практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам, іх рашэнне.

*Формула медыяны трохвугольніка: , формула бісектрысы трохвугольніка: .

АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ

ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ

Вучні павінны правільна ўжываць тэрмін і выкарыстоўваць паняцце:

рашэнне трохвугольніка.

Вучні павінны ведаць:

формулы: , для трохвугольніка; для паралелаграма і формулу Герона

для знаходжання плошчы трохвугольніка;

тэарэмы: сінусаў; косінусаў і вынікі з тэарэмы косінусаў.

Вучні павінны ўмець:

даказваць тэарэму сінусаў і тэарэму косінусаў;

знаходзіць косінус вугла трохвугольніка, зададзенага трыма старанамі;

ужываць паказаныя тэарэмы для рашэння задач на вылічэнне і доказ;

рашаць практыка-арыентаваныя задачы (на знаходжанне адлегласці да недаступнага пункта,

вышыні аб’екта і інш.) і задачы з міжпрадметным зместам,

аналізаваць і даследаваць атрыманыя вынікі.

Адкрыты ўрок




Суадносіны ў прамавугольным трохвугольніку

Сінус, косінус, тангенс, катангенс вострага вугла.

Рашэнне прамавугольнага трохвугольніка.

Асноўная трыганаметрычная тоеснасць: sin2a + cos2a = 1.

Формулы, якія звязваюць сінус, косінус, тангенс і катангенс аднаго і таго ж вугла:

Значэнні сінуса, косінуса, тангенса і катангенса вуглоў 30°, 45°, 60°.

Сінус, косінус, тангенс і катангенс вуглоў ад 0° да 180°.

Формулы: sin (180° – a) = sin a; cos (180° – a) = – cos a.

Формула плошчы трохвугольніка па дзвюх старанах і вуглу паміж імі: ,


формула плошчы паралелаграма па старанах і вуглу паміж імі: S = ab sin a.

Сярэдняе прапарцыянальнае (сярэдняе геаметрычнае) у прамавугольным трохвугольніку.

Практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам, іх рашэнне.

*Формула плошчы выпуклага чатырохвугольніка: . Тэарэма Менелая.

АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ

ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ

Вучні павінны правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці:

сінус, косінус, тангенс, катангенс вострага вугла; праекцыя катэта на гіпатэнузу;

рашэнне прамавугольнага трохвугольніка.

Вучні павінны ведаць:

асноўную трыганаметрычную тоеснасць: sin2a + cos2a = 1;

значэнні сінуса, косінуса, тангенса і катангенса вуглоў 30°, 45°, 60°;

формулы: якія звязваюць сінус, косінус, тангенс і катангенс аднаго і таго ж вугла: ;

якія звязваюць сінусы і косінусы вуглоў, якія дапаўняюць адзін аднаго да 180°:

sin (180° – a) = sin a; cos (180° – a) = – cos a; плошчы трохвугольніка: ;

плошчы паралелаграма: S = ab sin a;

алгарытмы рашэння прамавугольнага трохвугольніка;

тэарэму пра сярэдняе прапарцыянальнае (сярэдняе геаметрычнае)

у прамавугольным трохвугольніку.

Вучні павінны ўмець:

даказваць тэарэму пра сярэдняе прапарцыянальнае (сярэдняе геаметрычнае)

у прамавугольным трохвугольніку;

выводзіць формулу плошчы трохвугольніка ;

знаходзіць: значэнні трыганаметрычных функцый вуглоў ад 0° да 180°, кратных 30°, 45° і 60°;

стораны і вуглы прамавугольнага трохвугольніка па вядомых старанах і вуглах;

рашаць практыка-арыентаваныя задачы і задачы з міжпрадметным зместам, аналізаваць,

даследаваць атрыманыя вынікі.

Адкрыты ўрок





Паважаныя вучні .У нас засталіся тэмы з раздзела "Прагрэсіі".Параграф 15-19.вам у дапамогу відэаурокі і тэсты.
https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/posledovatelnosti-arifmeticheskaya-i-geometricheskaya-progressii?block=player


https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/svoystva-progressiy-reshenie-zadach?block=player

https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/chislovaya-posledovatelnost-i-sposoby-ee-zadaniya?block=player


https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/svoystva-chislovoy-posledovatelnosti?block=player

https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/opredelenie-i-svoystva-arifmeticheskoy-progressii-formula-ee-n-go-chlena?block=player

https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/formula-summy-chlenov-konechnoy-arifmeticheskoy-progressii?block=player

https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/harakteristicheskoe-svoystvo-arifmeticheskoy-progressii?block=player

https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/tipovye-zadachi-po-teme-arifmeticheskaya-progressiya?block=player

https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/tipovye-zadachi-po-teme-arifmeticheskaya-progressiya-prodolzhenie?block=player

https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/obzornyy-urok-po-teme-arifmeticheskaya-progressiya?block=player

https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/opredelenie-i-svoystva-geometricheskoy-progressii-formula-n-go-chlena?block=player

https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/formula-summy-chlenov-konechnoy-geometricheskoy-progressii?block=player

https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/harakteristicheskoe-svoystvo-geometricheskoy-progressii?block=player

https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/tipovye-zadachi-po-teme-geometricheskaya-progressiya?block=player

https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/tipovye-zadachi-po-teme-geometricheskaya-progressiya-prodolzhenie?block=player

https://static-interneturok.cdnvideo.ru/lesson/3460/57ce4232290e1353d81d87e4bf15c17d.png

https://interneturok.ru/lesson/algebra/9-klass/progressii/obzornyy-urok-po-glave-4-progressii?block=player


Комментариев нет:

Отправить комментарий